2012. augusztus 28., kedd

A BABATAKARÓK ETIKETTJE

Mert az is van nekik, illetve most már nekem, a Rebaba Studio-nak. Nem tudtam ellenállni a már régóta fennálló késztetésnek, hogy újra beazonosíthatóvá tegyem a tevékenységem eredményét (ezt nagyon hosszan fogalmaztam, mégis rossz lett). Hosszas netes keresgélés és néhány elcseszett otthoni kísérletezés után - mert megint kiderült, hogy jó dolog a DIY, de van, amikor egyszerűbb, olcsóbb és jobb profira bízni - megtaláltam a megoldást. A DIY kísérletezős képektől megkímélnék mindenkit. Nem lett rossz, de nem olyat akartam.
Rendeltem neten meglepően olcsón bevarrható etiketteket egy német webshopból. Egy héttel a rendelés leadása után megkaptam a cetliket, amikre annyira vágytam, de itthon nem tudtam megkapni, mert 1.000 db-ot nem akartam rendelni, és elérhető árú, egyben az ízlésemnek megfelelő (=pontegyszerű) címkéket amúgy sem találtam.

A megtiszteltetés azt a két babatakarót érte, amit a hétvégén készítettem, ezúttal nem ajándékba, mint ezt és ezt, és nem megrendelésre, hanem csak úgy, azzal a reménnyel, hogy ezúton talál gazdára.
Az inspirációt az egyik kollégám családjában a napokban megszületett kisfiú-kislány ikerpár megérkezése adta: varrtam két retros kismadaras pamut kistakarót, vastag pamut vlies-zel béleltem. Az egyik rózsaszín, a másik kék szélű, és az applikáció is ennek megfelelő.
A kislánynak szánt takaró díszítése asszem nonfiguratív (amennyiben a kör nem figura, de talán nem), a kisfiúsé pedig elég konkrét: egy Barkas-t applikáltam rá. Ehhez az inspirációt ez a nagyszerű VW adta, de mivel nem szeretek másolni, ezért a linken látható kép csak inspirált, és a saját életemből kerestem olyasmit, ami engem, minket talán jobban jellemez, ezért kapott Barkas-t a takaró. Persze ezt most nehéz kimagyaráznom, mert bár reflektálni akartam arra, aki, amikor és ahol vagyok, meg kellett állapítanom, hogy a Barkas csak annyiban jellemzőbb rám, hogy én gyerekkoromban ebből láttam többet, nekem ez a retro. A VW kisbuszok iránt természetesen szerelmet érzek, ám őket meg nem kaphatom. Én öreg hippiként Barkasra fogok virágot festeni.

A Rebaba Shop-ba is feltettem a takarókat, ha valaki esetleg onnan linkelné...

1. Retro pamut babatakaró kisfiúknak - "Barkas"

  • Leírás: 3 réteg: 2 réteg pamutvászon között vastag pamutvlies bélés. Varrott, hímzett applikációval. A takaró kimosva, kivasalva várja gazdáját. Kisállat- és füstmentes környezetben, szeretettel készült. Olyan kisszériás termék, amiből 1 van....
  • Összetétel:100% pamut
  • Méret: 91x62cm
  • Szín: fehér, aprómintás, tengerkék díszítésekkel
  • Kezelése: mosógépben mosható, 60 C-on
  • Ár: 4.900 Ft + pk
  • Átvétel:személyesen Budán vagy Budaörsön
  • Elérhetőség:hellorebaba@gmail.com







 2. Retro pamut babatakaró kislányoknak - "Pink körök"

  • Leírás: 3 réteg: 2 réteg pamutvászon között vastag pamutvlies bélés. Varrott, hímzett applikációval. A takaró kimosva, kivasalva várja gazdáját. Kisállat- és füstmentes környezetben, szeretettel készült. Olyan kisszériás termék, amiből 1 van....
  • Összetétel:100% pamut
  • Méret: 91x62cm
  • Szín: fehér, aprómintás, ciklámen színű díszítésekkel
  • Kezelése: mosógépben mosható, 60 C-on
  • Ár: 4.900 Ft + pk
  • Átvétel:személyesen Budán vagy Budaörsön
  • Elérhetőség:hellorebaba@gmail.com






MEGVEHETITEK:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásodat ellenőrzés előzi meg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...